054-2201207 | 03-50-30-850
השירותים שלנו
תמיכה

כיצד נכתוב תוכן שיווקי בעמודי האתר?
 
ראשית, עלינו להחליט מהם המסרים המרכזיים אותם נרצה להעביר במסגרת העמוד. זכרו, הימנעו מלעייף את הגולש, היו ממוקדים! על כן יש לבחור ולהתמקד ב 2-3 מסרים לכל היותר.
 
אל תעמיסו! עמוד ממוצע מורכב מעד 400 מילה. מבנה העמוד ואופן סידור הטקסט בו ישפיע במידה רבה על זמן השהייה של הגולש בעמוד.
לכם יש חשק לקרוא עמוד עמוס, צפוף ואינפורמטי מידי? גם לגולש לא.
הקפידו על הפרדה נכונה לפיסקאות, השתמשו בכותרות משנה, רווחו את השורות , נסחו את הטקסט בצורה מזמינה וקריאה.
 
הניעו לפעולה- עודדו את הגולשים לבצע פעולות הרצויות לכם באתר. לדוגמא- "לחץ כאן לקבלת הצעה מנציג", "התקשר אלינו עוד היום", "מלא את הפרטים בטופס ונחזור אליך עם הצעה המתאימה במיוחד לך".
 
שלבו תמונות- דללו את העומס בעמוד על ידי שילוב תמונות רלבנטיות במקומות נכונים. גולש ממוצע נמשך לאספקטים ויזואלים וישהה זמן רב יותר בעמוד המכיל תמונות.
 
שלבו מילות מפתח-  חשבו, מהן המילים העיקריות שעל פיהן מחפשים גולשים המעוניינים במה שיש לכם להציע? הכינו רשימת מילות מפתח, ושלבו אותן בצורה טבעית בגוף הטקסט ובגוף המסרים המרכזים של האתר. מילות המפתח חשובות במיוחד נוכח אופי הפעולה של מנועי החיפוש השונים, אשר מתאימים בין מילות החיפוש של הגולשים לתוכן האתר.
 
האתר כמנוף תדמיתי של העסק- גם אם אתם חברה קטנה או אפילו "עסק של איש אחד", בעזרת האתר תוכלו (במידה ותרצו) להקנות תחושה שמדובר בחברה מקצועית מהמעלה הראשונה ורבת רושם. התנסחו ברהיטות, שתפו בסיפורי הצלחה, הציגו את לקוחותיכם, תנו ללקוח את התחושה שהוא בידיים הטובות ביותר.
 
מהימנות ומקצועיות- צרו רושם של אתר מהימן ומקצועי, אשר ישרה על הגולשים תחושה ש"כאן נמצאת האינפורמציה הרלבנטית עבורי", גרמו להם להרגיש בטוחים באתר. צטטו לקוחות מרוצים (במידה ומתאים לאופי העסק), כתבו באופן כנה ומזמין כך שהגולש ירגיש שהגיע למקום הנכון.
 
לסיכום- הבינו מי קהל הגולשים (גיל\סטטוס\השכלה) ומהן מטרות האתר (מכירה\מידע\תדמית) ובהתאם השתמשו בכלים שניתנו במסמך זה כדי למצות את  המרב מאתרכם.